Ogroženosti družbene izolacije

click fraud protection
Antonio Guillem / Shutterstock

Vir: Antonio Guillem / Shutterstock

Ljudje so težko povezani z drugimi, zlasti v času stresa. Ko gremo sami skozi preizkusno težavo, pomanjkanje čustvene podpore in prijateljstvo lahko poveča naše anksioznost in ovirajo našo sposobnost obvladovanja.

To sporočilo se je v nedavnem trilerju odpeljalo domov Zapri. V filmu Naomi Watts igra ovdovega otroškega psihologa, ki živi v osami v podeželski Novi Angliji s sinom, ki je zaradi avtomobilske nesreče prikovan in v postelji. Snežen in umaknjen iz zunanjega sveta se Wattsov lik spusti v obupno obstoj. Kmalu ji je težko razlikovati fantazme svoje domišljije od resničnosti grozljivega dogajanja v njeni očitno preganjani hiši.

Zapri ni prvi film, ki je izolacijo uporabil kot sredstvo za norost. Liki, ki jih je igral Jack Jacklson v Sijaj in Tom Hanks v Odženejo znašli v podobnih težavah. Čeprav so ti filmi izmišljeni, prikazano cestnino psihi glavnega junaka, če bi bil tako dolgo sam, temelji na zelo resnični znanosti socialna izolacija.

Pomen človeške povezanosti

Da, drugi ljudje lahko dražijo. So pa tudi naš največji vir ugodja in impresivna količina psiholoških raziskav poudarja pomembnost človeškega stika.

Zavračanje drugih psihično nas rani globlje kot skoraj vse drugo in raziskave nevroznanstvenikov razkrivajo, da lahko vodi do ostracizma občutek dejanske fizične bolečine. Druge študije to potrjujejo osamljenost ni dobra za zdravje nikogar. Povečuje raven streshormoni v telesu in vodi v slabši spanec, ogrožen imunski sistem in pri starejših oz. kognitivni upad. Škoda, ki jo povzroči samota, je duševno zdravje zapornikov tudi dobro dokumentirana.

Sami v nespremenljivem okolju, senzoričnih informacij, ki so nam na voljo, in načinov, kako jih obdelujemo, se lahko spremenijo na nepredvidljive načine. Na primer, večino svojega časa običajno preživimo za obiskovanje in obdelavo zunanjih dražljajev iz fizičnega sveta okoli nas. Vendar pa nas lahko monotono spodbudo iz okolice obrne pozornost navznoter, kar ima večina od nas veliko manj izkušenj z rokovanjem.

To lahko privede do globoko spremenjenega stanja zavesti. Mogoče bomo začeli spraševati, kaj se dogaja v naši okolici: Ali je škripanje tega zvoka zgoraj samo vaša stara hiša, ki se potiska nazaj proti vetru, ali kaj bolj zlovešča? Ta ambivalenca nas pusti zamrznjene na mestu in se nelagodno plavamo - še posebej, če smo sami. Ko smo negotovi, je prva stvar, ki jo običajno naredimo, da pogledamo reakcije drugih, da ugotovimo, kaj se dogaja. Brez drugih, s katerimi bi lahko delili informacije in reakcije, je dvoumnost zelo težko razrešiti. Ko se to zgodi, lahko naš um hitro dirka do najtemnejših možnih zaključkov.

Neprijetne stvari se lahko zgodijo tudi, ko majhne skupine ljudi doživijo izolacijo skupaj. Veliko smo vedeli o tem pojavu opazovanje izkušenj prostovoljcev na raziskovalnih postajah na Antarktiki, zlasti v obdobju „prezimovanja“. Ekstremne temperature na Antarktiki, dolga obdobja teme, tuje pokrajine in močno znižane senzorični vnos ustvari popoln naravni laboratorij za preučevanje učinkov izolacije in zaprtje. Prostovoljci v teh raziskavah doživljajo spremembe v apetit in vzorci spanja. Nekateri prenehajo natančno slediti poteku časa in izgubijo sposobnost koncentracije. Dolgčas, ki je posledica tega, da smo približno isti ljudje, z omejenimi viri zabave, povzroča veliko stresa - in vsi drugi načini postajajo rešetke, moteč in neizogiben vir muke.

Videti duhove

Morda je najbolj nenavadno, kar se lahko komu zgodi v izolaciji, izkušnja "zaznane prisotnosti" ali občutek, da je druga oseba - ali nadnaravno biti - je z nami.

Zaznavne prisotnosti se običajno pojavljajo v okoljih s statično fizično in socialno stimulacijo, na primer, ko ste sami v mirnem, odročnem kraju - tako kot Wattov lik Zapri. Običajne sestavine so tudi nizka temperatura in visoka raven stresa.

Joshua Slocum - Wikimedia Commons / Public Domain

Vir: Joshua Slocum - Wikimedia Commons / Public Domain

Nekateri najbolj prepričljivi opisi zaznanih prisotnosti prihajajo od samotnih mornarjev, gornikov in arktičnih raziskovalcev, ki so doživeli halucinacije in zunaj telesne izkušnje. V en neverjeten incident iz leta 1895, Joshua Slocum, prva oseba, ki je samodejno obkrožila svet v jadrnici, je dejal, da je videl in govoril s pilotom ladje Christopher Columbus Pinta. Slocum je trdil, da je pilot usmeril svojo jadrnico v težkem vremenu, ko je ležal slabo zaradi zastrupitve s hrano.

Živahnost prisotnosti lahko sega od nejasnega občutka opazovanja do gledanja na videz resnične osebe. Lahko je to bog, duh, prednik ali osebni znanec. Znan primer se je zgodil leta 1933, ko je britanski raziskovalec Frank Smythe je poskušal preplezati Mt. Everest sam. Postal je tako prepričan, da ga na njegovem vzponu spremlja nekdo drug, da je svojemu nevidnemu partnerju celo ponudil košček torte.

Možne razlage zaznane prisotnosti vključujejo gibanje čolnov (če jadramo solo) in atmosfersko ali geomagnetno aktivnost. Stres, pomanjkanje kisika, monotona stimulacija ali kopičenje hormonov lahko sprožijo spremembe v kemiji možganov, ki povzročijo spremenjena stanja zavesti. V resnici je razburljivi novi dokazi iz raziskovalne skupine pod vodstvom nevroznanstvenika Olaf Blanke da spodbuditev specifičnih regij možganov lahko nategne ljudi, da začutijo prisotnost duhovitega privida.

Čeprav ljudje o nenavadnih ali nevarnih krajih najpogosteje poročajo o zaznanih prisotnostih, ni domiselno domnevati, da se lahko te izkušnje pojavljajo v bolj svetlih okoljih. Ljudje, ki so izgubili ljubljeno osebo, se lahko izklopijo od zunanjega sveta in redko zapustijo dom. Osamljenost in izoliranost, skupaj z visokimi stopnjami stresa in nespremenljivo senzorično stimulacijo, lahko povzročijo enaka biološka stanja, ki sprožijo "obisk" pred nedavno odseljenimi. Študije kažejo da skoraj polovica vdov, starejših Američanov poroča, da ima halucinacije svojega pokojnega zakonca. Te izkušnje se pogosto zdijo zdrav mehanizem za obvladovanje in normalen del žalovanja.

Shutterstock / Uporablja se z dovoljenjem

Vir: Shutterstock / Uporablja se z dovoljenjem

Kaj to pove o tem, kako smo ožičeni? Jasno je, da je smiselna povezanost z drugimi ljudmi enako pomembna za naše zdravje kot zrak, ki ga dihamo. Glede na to, da lahko dolgotrajna družbena izolacija pokvari tudi najtežje posameznike, morda ob odsotnosti dejanskega človeškega stika naši možgani morda izdelava družbene izkušnje v poskusu ohranjanja naše razumnosti.

Ta članek je bil prvotno objavljen dne Pogovor.

Predložil William Smith 12. novembra 2016 - 23:54

Če "izolirani" ljudje trdijo, da vidijo in se pogovarjajo z "duhovi" ali drugimi fantazmi, potem je treba narediti nekaj resnih nepristranskih in nezainteresiranih študij tega pojava. Ali je mogoče dobiti kakršno koli vernično potrditev dogodkov? Ali je pridobljeno kakšno dodatno ne-lokalno preverljivo znanje?

Ker je pojav PSI znanstveno potrjen, je treba resno vzeti resno in preučiti vse, kar naj bi spodbudilo ali spodbudilo takšne izkušnje / pojave. Prepovedati ga je treba iz rok zaradi slepega čaščenja ob spremembi materializma in scijentizma, je moronično in očitno zelo neznanstveno.

Prav tako očitno je, da če obstajajo tako nepojasnjeni pojavi, je točno kdaj vse zunanji dražljaj je močno oslabljen, da bi takšne stvari bolj opazili predmet. Velika napaka je implicitno zanikanje samopregledovanja, kot to počne zahodna družba. Mnogo drugih društev, ki so veliko starejša od zahodnjakov, zelo drugače prevzemajo zadevo. ZELO neznanstveno je, da se ne razišče pravilno: F.W. Myers et al.

  • Odgovor William Smithu
  • Citiraj William Smith

Prispeval Katoly 25. januarja 2017 - 11:12

V celoti se strinjam. Ali ni neverjetno, kako hitro ljudje zavržejo očitno. Pogosto se sprašujem, kako naj bi se razvijali kot dirka, ko smo ljudje preozki, da bi raziskovali možnosti, ki so pred njimi. Če bi človeštvo to storilo skozi stoletja, bi bila zemlja še ravna in / ali bi sonce še vedno krožilo po zemlji.

  • Odgovor Katolyju
  • Katoly je navedel

Predložil Ryan 3. januarja 2019 - 22:41

Ker so društva starejša, to pomeni, da so njihovi sklepi pravilni / bolj verjetno, da bodo pravilni? To je trdna logika. Ali pogosto uporabljate veliko roga nosoroga v zdravilne namene?

Vaša uporaba potrjene besede je precej šaljiva. To, kar je trenutno nepojasnjeno, ne pomeni, da mora biti vzrok mistika. Mogoče bi si želeli, da bi bilo tako, toda nič ne podpira tega. Verjemite, kar želite, vendar ne omalovažujte znanosti zaradi svojih obupnih potrditev.

  • Odgovor Ryanu
  • Ryan je citiral

Objavil Anonymous A, 12. novembra 2016 - 23:59

(a) moja vdova mati je razvila senilno demenco in začela precej kronično halucinirati, da je moj oče / njen mož (pokojni) živ in bi se nenadoma pojavil v njeni hiši. Mati je mislila, da se bodo v njeni hiši pojavili drugi tako živi kot pokojni, včasih tudi množice ljudi.

(b) Izkušam veliko manj socialne dejavnosti kot nekoč, ko sem delal polni delovni čas, zdaj, ko sem upokojen, zato sem opazil, da so moje sanje ponoči običajno polne ljudi.

Torej, da, smiselno se mi zdi, da ko smo izolirani (ali podležemo demenci) kot socialne živali Najbrž bi si ustvarili iluzorno druženje zase kot zadnji napor jarka, da bi omilili to osamljenost.

Tudi hišni ljubljenčki si pri tem pomagajo; hišni ljubljenčki so lahko zelo dobri spremljevalci.

  • Odgovor anonimni A
  • Citiraj anonimno

Predložil duviwada 13. novembra 2016 - 04:59

Izkoristite več ur svojega prostega časa, da vsak teden pridobite dodatnih 1000 USD na vašem računu Paypal. 2 USD

Več podrobnosti najdete na naslednji strani. >>>> www. NFTrends10.ml

  • Odgovor duviwada
  • Duviwada je napisal

Oddal Ron Bone 13. novembra 2016 - 19:46

Ta članek se mi je zdel ideološki in kljubuje resničnosti.
Jamaši so živeli v osami in so preprečevali naravne potrebe sočloveka. Če bi obstajal primer potrebe po pomoči, bi najprej prišlo suženjstvo. Socialna neuničenost je namenjena iskanju moči, pohlepu in užitku in ne namenu. Obstaja šest glavnih vidikov dojemanja telesa, resničnosti telesa, dojemanja uma, realnosti uma, dojemanja duše in resničnosti duše. V zahodni družbi je znanost bog in obstoj nima pravega namena. To izhaja iz družbene indoktrinacije, ki jo imenujemo "socializacija". Vzrok je za vojne, stradanje in še veliko več za boj človeka proti naravi, kakršnega vidimo v sodobnem okolju.
Večina jih s psihoterapevti policijo družbe z DSM5 preganja s socialnimi normami ahiest biblije in ne bo sprejel metafizike mačka je, da se meditacija izvaja izolirano, naravno. Psihologi poskušajo povezati miselnost, vendar je ravno obratno, saj napolni um, medtem ko ga meditacija izprazni.

  • Odgovor Ronu Boneu
  • Citat Ron Bone

Predložil John D. 25. januarja 2017 - 10:54

"Cavemen živeli v osami ..." ne, v resnici niso.

  • Odgovor Janezu D.
  • Citat John D.

Predložil Carol 27. junija 2017 - 04:38

Ne veste, kje ste prišli s svojo izjavo o jamarjih, ki živijo v osami. Živeli so v plemenih. Pueblo stanovanje ali francoski jamski ljudje, niso živeli sami. To bi bil dober način za smrt.

  • Odgovor Carol
  • Citat Carol

Oddal RonB 3. oktobra 2019 - 03:49

Ne, plemena so se razvila kot zbirke posameznikov, včasih za dobro, večinoma pa v moči

  • Odgovor RonB
  • RonB je napisal

Oddala anonimna 17. septembra 2018 - 15:18

Tudi jamarji so bili zdravo neumni

  • Odgovor anonimnemu
  • Anonimno citiranje

Objavil Anonymous A 13. novembra 2016 - 21:16

Ah, budisti in scientologi se pojavljajo, točno po urniku.

Poglejte, fantje, ne obuvajte hlačk.

Na svetu je prostor za vaša starodavna reinkarnacijska prepričanja, vaša starodavna zlobna prepričanja o tujcih in za počasna, stabilna kopičenje resničnih, trdih, merljivih podatkov, ki so izpodbijani, preizkušeni in ponovno preverjeni, nato sprejeti kot preverljivi ali zavrženi kot nepreverljivi, čas.

Bi radi videli stvari in slišali stvari, ki jih v resnici ni? To je enostavno; samo ne pustite spati dve noči zapored. Začeli boste videti in slišati vse vrste čudnih stvari.
Naši lastni možgani so za našo zabavo in začudenje povsem sposobni pripraviti popoln prostor za prostorski zvok Technicolor, samo da gremo brez spanja.

Znanost skale!

  • Odgovor anonimni A
  • Citiraj anonimno

Oddala Anue Nue 16. novembra 2016 - 16:07

"Značilni znak odtujevanja / odtujenosti starih staršev je ostracizem." ~ Anue Nue

  • Odgovor Anue Nue
  • Citiraj Anue Nue

Predložil Andrew Keller 17. novembra 2016 - 16:52

Prebral sem štiri letne čase osamljenosti J.W. Freiberg. Profilira 4 ljudi, ki se ukvarjajo z osamljenostjo in osamljenostjo. Res je dober pogled v to, kar ti ljudje doživljajo.

  • Odgovor Andreju Kellerju
  • Citiraj Andreja Kellerja

Oddal Alley Cat 25. januarja 2017 - 17:07

"Ja, drugi ljudje lahko dražijo."

Mislim, da se avtor članka ne zaveda, kako sodi odstavek, ki se začne s to besedno zvezo. Zdi se, da večina ljudi, ki živijo v osami, to stori, ker se jim zdi družba drugih moteča... in mislim, da noben psiholog, vreden njihove soli, ne bi trdil take trditve. Večina ljudi, ki živijo v osami, to stori bodisi zato, ker težave z duševnim zdravjem onemogočajo povezovanje z drugimi, ali, ironično, ker so že večkrat bili podvrženi vrsti družbenega zavračanja in ostrakizma, o katerem govori odstavek, in so se seveda umaknili iz izvora tega bolečina.

Če bi bil urednik, ki je pregledoval ta članek, bi vsaj odsvetoval odstranitev te črte, da bi ljudje dražili. :-\

  • Odgovor Alley Cat
  • Navedla Alley Cat

Predložil Mark V. 20. februarja 2018 - 17:08

Alley Cat,
No, vsaj jaz sem nekdo, ki se je skozi življenje odločil, da se bo vedno bolj izoliral, ker večina ljudi ni samo dražljiva, ampak tudi popolnoma neumna.
Nisem mizantrop. Na svetu so čudoviti ljudje, ki ustvarjajo dobro glasbo, pišejo vznemirljive zgodbe, se obnašajo (v kinu) z odtenki in se trudijo s sočutjem razmišljati o človekovem stanju.
Toda povprečen človek na ulici (ali na internetu) niso oni.

  • Odgovor Marku V.
  • Mark V.

Oddal Shae Hepburn 29. januarja 2019 - 16:43

Mark V. ne trkajmo mizantropov tega sveta. Nagnjena sem k misli, da so globoko v sebi genialni ljudje, ki jih večina ljudi ne razume zlahka. Njihove misli hitro napredujejo od nas ostalih pri prekinitvenih hitrostih. Si lahko začnete predstavljati, kako osamljeno se mora počutiti, da lahko posežejo po navadnih ljudeh in nimajo dovolj visoke stopnje stimulacije, ki bi jih vzbudila, da bi se jim zrcalilo nazaj? Nisem mogel začeti vedeti, kako se počuti, vendar sem poznal nekoga, za katerega sem mislil, da je zelo odvraten in je potem privzeto sovražil vse človeštva, ko pa sem vztrajal in ga nato spoznal (kolikor mi je dovolil), sem ugotovil, koliko briljantnega uma je imel. Ni se povezal z drugimi, ker so mu dolgčas in niso razumeli, kako neverjetna je bila, ko mu je padlo na pamet. Ne bom lagal, zelo sem se bal, da bi bil z njim, ker sem čutil, da ga bom morda dolgočasil, ker preprosto nisem mogel obdelovati informacij tako hitro kot on. Sčasoma se je odselil in izgubili smo stik, vendar se včasih sprašujem o njem. Naletel je na tako osamljenega, a hkrati imel um oster in živ. Videl sem prekletstvo v njegovem zadregi, vendar si nisem mogel občudovati takšnega uma.

  • Odgovor Shae Hepburn
  • Citat Shae Hepburn

Oddal: anon 30. januarja 2019 - 9:17

pomiri svojega Marka, če je to celo tvoje ime. nisem prepričan, zakaj si tako bedastok, ki ga komentira Alley Cat, celo to, da bi jo / mu rekli, neumna. Resnično, edina neumna oseba, ki jo opazim, je tista, ki kuka in joka nad komentarjem, ki ima TOČKO. Prav imaš, da ljudje dražijo in neumijo. lol

* Ne trudim se več odgovarjati in stokat, ne bom videl sh * t

Kako je s tisto ritko, "znamka" :-)

  • Odgovor na anon
  • Anon je zapisal

Oddal Shae Hepburn 29. januarja 2019 - 16:27

Obstaja dobro uporabljen citat iz Satre "Pekel so drugi ljudje", zakaj bi potem avtorju nasprotovali, da bi ljudje omenili, da ljudje lahko dražijo? Res je, ne glede na to, kakšen je razlog za izolacijo. Resno mi boste rekli, da še nikoli niste zasledili drugega človeka, ki bi dražil?
Zares ???

  • Odgovor Shae Hepburn
  • Citat Shae Hepburn

Oddal Alley Cat 30. januarja 2019 - 01:24

Zdravo Shae,
Ne vem, kako natančno ste prebrali moj komentar, toda moj ugovor je bil zaradi avtorjeve implikacije, da "ljudje lahko draži "je GLAVNA VZROKA družbene izolacije - vsekakor nisem nameraval oporekati resničnosti izjave sama. Seveda lahko ljudje dražijo. In seveda se nekateri izolirajo od drugih, ker se jim zdijo drugi dražljivi. Samo ne mislim, da je to vzrok za MOST socialne izolacije, ki se dogaja tam na svetu - mislim, da je veliko drugi, globlji, težji naslovi, razlogi za osamljenost ljudi in mislim, da jih avtor tega članka ni storil pravičnost.

  • Odgovor Alley Cat
  • Navedla Alley Cat

Oddal Shae Hepburn 30. januarja 2019 - 9:35

Mislim, da se nisem motil v tem, kar sem te razumel. Ne glede na to, kaj mislite o avtorjevem tonu, dvomim, da imate pravzaprav veljavno poanto. Razume se (vsaj jaz), da obstaja veliko razlogov, zakaj se ljudje izolirajo in dvomim, da je bil avtor ker je dovolj poenostavljen, da lahko samo domnevamo, da je to zato, ker nekateri ljudje dražijo, da so sam. To bi lahko bilo res, toda to je le zelo ena stran. Vendar če se strinjam z vami, je to, da mislim, da bi članek lahko izkopal veliko globlje, da bi raziskal osnovne vzroke osamljenosti ali različne vrste osamljenosti.

  • Odgovor Shae Hepburn
  • Citat Shae Hepburn

Oddano _ _ 30. januarja 2019 - 9:25

OBVIOUSLY LJUDI dražijo. jeez. govori o avtorjevem dreknem tonu in o načinu nagovarjanja bralca. Dobil sem, od kod prihaja Alleyjeva mačka. Ne vem, kaj je tako zapleteno, da se zdi, da ti možgani težko razumejo??? res: \

zdaj sem razdražen lol xD

VSAKO :) NI BOLJE, če ti odgovorim jebači. Ne bom videl ničesar tako zanič velikega debelega črnega dildo. hvala. :)

c.ya

  • Odgovori na _
  • Kvota _

Poslala ur mama 18. marca 2019 - 8:27

oprosti, ker sem pravkar prebral ta članek (ki je bil mimogrede res dober) in komentarji so bili malo... skrajni. pls ohladi moje dude, v redu je človek. avtor se samo trudi deliti svoje mnenje in govoriti o osamljenosti in nekaterih pogostih vzrokih

  • Odgovor na ur mamo
  • Citat ur mama

Predložil Milky Way Superstar 24. maja 2019 - 7:52 zjutraj

Zakaj mislite, da gre za halucinacije? Zakaj ne bi domnevali, da so mrtvi? Za oba obstajajo nepregledni dokazi. Zakaj izbrati prvega?

  • Odgovor na zvezdo Milky Way Superstar
  • Napisal je zvezdo Milky Way Superstar

Objavil Anonimno 2. julija 2019 - 20:07

Čeprav sklicevanje na posebne primere kaže, da je videnje ali občutek prisotnosti ob izolaciji pogost, je čista malarkeja.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Oddal jih je osamljeni volk 2. oktobra 2019 - 23:54

Navdušilo me je, kako se je članek začel osredotočati na halucinacije in blodnje s strani tistih, ki so socialno osamljeni.
To je skoraj kot temeljni premaz za osvetlitev ranljive osebe ali tarče: "Oh, ne bodite dragi, nič čudnega, preveč časa preživite sami. Vsi vedo, da to vodi k zamišljanju stvari. "
V bistvu pozabite na film Naomi Watts. Avtor res opisuje film iz leta 1944 Gaslight.
Socialna izolacija lahko / zavira človekovo sposobnost obvladovanja, interakcije z drugimi. Zato, ker nihče nima hrbta, za eno stvar. Ostali so očitni. Enostavno je povedati, kaj pravi avtor.
Težki del je, kot je opisano v prejšnjem komentarju, v iskanju neke družbene nemoči ali ekscentričnosti v samotarju in sprejemanju tega, kar so.
Če bi to storilo več ljudi, bi bile oznake za duševne bolezni rezervirane za dejanske duševne bolezni, ne pa za socialne težave, ki jih povzroča tiranija "normalnih".

  • Odgovor osamljenemu volku
  • Citat osamljenega volka

Oddal Shae Hepburn 3. oktobra 2019 - 6.20

Osamljeni volk, kar si rekel, je opaziti, škoda je, da se je družba razvijala tako, kot je imela. Pomanjkanje globoke in smiselne povezanosti vpliva na ljudi na toliko temeljnih načinov, tudi na tiste, ki imajo navidezne odnose z drugimi in se ne štejejo za samotarje. Na toliko načinov ljudje, ki so se odločili za samotarje, in tisti, ki po mojem mnenju niso, živijo bolj pošteno življenje. Vsaj sprejete so drobtine namesto prave stvari, saj je toliko ljudi v odnosih z drugimi. Ne glede na to, kje smo v spektru tistega, kar družba oceni kot normalno, menim, da je treba premakniti znanje sebi in drugim na bolj intimen, globlji način bi moral biti cilj z zasledovanjem, če nič drugega, ker je to tisto, kar naredi našo dušo pojte!

  • Odgovor Shae Hepburn
  • Citat Shae Hepburn

Oddal Shae Hepburn 3. oktobra 2019 - 6:24 zjutraj

Osamljeni volk, kar si rekel, je opaziti, škoda je, da se je družba razvijala tako, kot je imela. Pomanjkanje globokih in smiselnih povezav vpliva na ljudi na toliko temeljnih načinov, tudi na tiste, ki imajo navidez normalne odnose z drugimi in se ne štejejo za samotarje. Po mojem mnenju ljudje, ki so se odločili za samotarje, in tisti, ki tega niso, živijo bolj pošteno. Vsaj niso sprejeli drobtin namesto prave stvari, kot to počne toliko ljudi v "normalnem" odnosu do drugih. Ne glede na to, kje smo v spektru tistega, kar družba oceni kot normalno, menim, da je treba premakniti znanje sebi in drugim na bolj intimen, globlji način bi moral biti cilj, ki si ga je treba prizadevati, če nič drugega, ker je to tisto, kar naše duše pojte!

  • Odgovor Shae Hepburn
  • Citat Shae Hepburn

Oddal Ronb 3. oktobra 2019 - 03:43

Kako je z učenjem sanj na lastnih tvitih nogah, namesto da se zanašate na druge? Rojeni smo sami in umiramo sami, vse kar je pomembno je, kako ravnamo vmes

  • Odgovor Ronbu
  • Ronb je citiral

Oddal Shae Hepburn 3. oktobra 2019 - 6:28 zjutraj

To je res in strinjam se s tabo, toda mi smo družabna bitja, nikoli ne moremo zares imeti jasne predstave o tem, kdo smo na svetu, ne da bi si ogledali sebe, če bi se povezali z drugimi. Poleg tega, če po mojih lastnih izkušnjah preveč osamljenosti in izoliranosti spremeni človeka in postane manj socialno usposobljen in "zame". Razlog za osamljenost in samostojnost se ne počuti vedno dobro, ker uspevamo v družbi drugih.

  • Odgovor Shae Hepburn
  • Citat Shae Hepburn
instagram viewer