Znotraj uma psihopata-empatičnega, vendar ne vedno

click fraud protection

Zagotovo pa večina psihopatov niti nima briljantnega uma Hannibala Lecterja niti njegovega posebnega kulinaričnega okusa. Običajno ne jedo jeter svojih žrtev. In vendar, Lecterjev lik ponazarja eno izmed glav psihopatije: lahko so socialno zvit če hočejo. Svoje žrtve lahko zapeljejo v temno uličico in se v nekaj sekundah spremenijo v hladnokrvne posiljevalce ali morilce. Za razliko od večine morilcev, ki delujejo v vročini strasti in se pozneje počutijo krivega zaradi storjenega, psihopati ne čutijo takšnega obžalovanja.

Valeria Gazzola

Prof. Tipkovnice pregledajo udeleženca.

Valeria Gazzola


Doslej je bilo prevladujoče razumevanje psihopatije, da jim v bistvu primanjkuje čustev, kot so strah ali stiski. Če padete z rokami za hrbet nekoga, se bo začudila in lahko merite, kako se njene dlani znojijo. Če to storite s posamezniki s psihopatijo, so poskusi pokazali, da je njihov odziv sploščen. Komaj se zaženejo in roke ostanejo suhe. Zdaj si predstavljajte, če še nikoli niste občutili pravega strahu ali stiske, kako bi se lahko sočustvovali s strahom ali stisko drugih?

Empatija je ključna za naš normalen moralni razvoj. Kot otroci so nam rekli, naj drugih ne poškodujemo, in ne smemo govoriti s polnimi usti. Otroci se kmalu počutijo zelo različno glede kršitve teh dveh vrst pravil. Empatija je tisto, kar je pomembno. Vsakič, ko nekoga poškodujete, postane stiska te osebe vaša bolečina in začnete svojo bolečino povezati s škodovanjem drugim. Nasilje se nato začne občutiti slabo. Če po drugi strani pomagate drugim, občutite njihovo sreča, in začelo se bo počutiti dobro.

Če bi vam primanjkovalo empatije, se to nikoli ne bi zgodilo. Če bi poškodovali druge, bi vas pustil omrtvičen in bil tako nepomemben kot jesti s polnimi usti - le še ena konvencija. V tem primeru bi bil edini razlog za početje nobenega strah kazen - ne krivde ali sočutje. Če bi bil tak nepomemben moški sam v temni uličici s privlačnimi ženskami in ga nihče ne bi kaznoval, kaj bi mu stalo na poti poželenja?

 Harma Meffert

Dr. Meffert na forenzični kliniki.

Vir: Harma Meffert


Da bi bolje razumeli, ali lahko pomanjkanje empatije razloži, zakaj psihopatski prestopniki se ne počutijo slabo, če bi ranili druge, združili smo se z Nizozemcem forenzik klinika, da razišče, kaj se zgodi v možganih. V zadnjih dveh desetletjih je delo v našem laboratoriju in drugi prepoznalo nevronski podpis empatije. Vsi aktiviramo možganske regije, ki sodelujejo pri lastnih dejanjih, ko vidimo dejanja drugih - tudi opice to počnejo, kot je pokazalo naše delo na zrcalnih nevronih. Aktiviramo svojo somatosenzorično skorjo, regijo, ki je vključena v občutljiv dotik, ko vidimo, da se na njeno kožo dotakne še kdo. Aktiviramo svojo insulo in cingulatno skorjo, regije, vpletene v lastna čustva, ko vidimo čustva drugih. Če torej priča, da žrtev nasilja hiti v bolečini, naši možgani aktivirajo lastno trkanje in bolečino - delimo njeno trpljenje. S funkcijskim slikanjem magnetne resonance lahko to empatijo količinsko določimo s preprostim merjenjem aktivnost v motoričnih, somatosenzoričnih in čustvenih možganskih regijah, medtem ko smo priča težavam drugi.

Valeria Gazzola

Udeleženec, ki bo izbran.

Valeria Gazzola


Preveriti, ali psihopatskim osebam tega manjka empatična možganske aktivacije, klinika je na naš optični bralnik prepeljala 21 obsojenih nasilnih psihopatskih prestopnikov. Eno za drugim, v neprebojnih minivanih. Ker kovine ni mogoče pripeljati v bližini optičnega bralnika z magnetnimi slikami, so bili varovali neoboroženi, vendar pacienti so imeli v hlače in plastične lisice žagane lesene palice, da ne bi zbežali ali poškodovali kdorkoli.

Vsakemu pacientu so nato prikazali filme ljudi, ki so se medsebojno poškodovali, medtem ko so možgansko aktivnost merili s fMRI. Najprej so pacientom preprosto rekli, naj pozorno gledajo filme. Kasneje se je Harma Meffert, doktorska študentka, ki je izvajala študij (zdaj na NIMH v Bethesdi), udeležila pregledovalnica in bolnike udaril po rokah, da bi lokalizirali možganske regije, ki sodelujejo pri občutku in bolečina. Nato bi lahko povečali te možganske regije, da bi videli, ali so bolniki aktivirali lastno bolečino, medtem ko so gledali bolečino drugih. Enako smo storili s 26 moškimi podobne starosti in IQ. Rezultati študije, ki so danes objavljeni v reviji Možgani, kažejo, da je bila vicarična aktivacija motoričnih, somatosenzornih in čustvenih možganskih regij pri bolnikih s psihopatijo veliko nižja kot pri običajnih osebah. Teorija se je zdela prava: njihova empatija se je zmanjšala in to bi lahko razložilo, zakaj so storili tako grozne zločine, ne da bi čutili krivdo.

Valeria Gazzola

Lokalizacija bolečinskih regij

Valeria Gazzola


Toda potem, kako so lahko včasih tako očarljivi? Spomnim se, da sem klepetal z enim od bolnikov, pacientom 13, posebno hudim psihopatom (na kontrolnem seznamu psihopatije je zbral vseh 40 točk). Obkrožen s stražarji se mu je zdel najbolj prijetna oseba. Bil je nasmejan, angažiran in zdelo se je, da čuti točno tisto, kar želimo od njega. Mnogo naših "normalnih" udeležencev se je v primerjavi zdelo grobo in neprijazno. Valeria Gazzola, s katero vodim laboratorij, je predlagala, naj bolnike ponovno pustimo, da si ogledajo filme, vendar jih prosi, naj poskusijo in sočustvujejo z žrtvami v filmih. Ugotovili smo, da je to preprosto navodilo zadostovalo za povečanje empatične aktivacije v njihovih možganih do stopnje, ki jo je bilo težko razlikovati od zdrave kontrole. Nenadoma so se psihopati zdeli tako empatični kot naslednji fant. Njihova empatija se je vklopila.

Tako psihopatskim posameznikom preprosto ne manjka empatije. Namesto tega se zdi, da je za večino od nas empatija privzeti način. Če vidimo žrtev, delimo njeno bolečino. Za psihopatske kriminalce naše študije se je zdela empatija a prostovoljna dejavnost. Če hočejo, se lahko sočustvujejo in to pojasnjuje, kako so lahko tako očarljivi in ​​morda tako manipulativni. Ko vas bodo zapeljali v to, kar počnete svojemu namenu, bi verjetno naporna empatija verjetno spet izginila. Brez omejitev empatije jih je malo, da bi jim preprečili uporabo nasilja.

Kako lahko psihopatski posamezniki vklopijo in izklopijo svojo empatijo? Vsi imamo takšno stikalo. Bolj sočutni smo do bolečine svojih prijateljev kot do bede ljudi na drugi strani sveta. Akupunkture se naučijo zatreti svojo empatijo, če vidijo iglo, ki vstopa v kožo. Zmanjšanje empatije ima včasih jasne evolucijske koristi: če morate družino braniti pred napadom, si ne morete privoščiti empatije s svojim agresorjem. Vendar se zdi, da je privzeti način vključen. Zdi se, da imajo posamezniki s psihopatijo nekoliko drugačno stikalo: zdi se, da je njihov privzeti način izklopljen.

Veliko je treba še razumeti, zakaj in kako se zdi, da imajo posamezniki s psihopatijo včasih možnost empatije, vendar je ta sposobnost privzeto izključena. Za naše terapevte naša ugotovitev kaže, da najboljši pristop morda ni, da jih naučimo empatije - že se zdijo sposobni empatije. Namesto tega se bo morda terapije treba vedno naučiti biti empatičen. Kako to storiti, ni jasno, morda pa bi bilo najbolje začeti takšno usposabljanje zgodaj, preden nasilje postane način življenja. Nedavna študija skupine Essi Viding na UCL v Londonu so pokazali, da je srhljiva, nemoteča podskupina otrok s voditi motnjo zdi se, da že primanjkuje spontane empatije: tudi njihovi empatični možgani aktivirajo manj, ko v bolečini preprosto gledajo druge. Znano je, da imajo ti otroci povečano tveganje, da postanejo psihopatski odrasli. Obetaven pristop bi bil lahko zgodnji poseg pri teh otrocih, da bi empatija postala samodejna.

Za več informacij o nevronskih osnovah empatije in psihopatije si oglejte knjigo Empatični možgani.

Predložil Tifa 25. julija 2013 - 10:39

Hvala za navdihujoč članek! Zdelo se mi je tudi zanimivo, kako je psihopat vklopil svojo empatijo in nenadoma postal (ali še bolj) empatičen kot običajni ljudje.
Spominjam se tesnega znanca, ki je bil tako empatičen, da nisem vedel, da je psihopat, dokler mi niso sporočili novice o rehabilitaciji.

  • Odgovor Tifi
  • Tifa citiram

Prispeval Christian Keysers 26. julija 2013 - 5:58 zjutraj

Hvala za prijazne besede. Vaš odmev je zelo spodbuden. V laboratoriju najdete stvari in se vedno sprašujete - ali se res ujema s tistimi, ki so pomembne v resničnem svetu?

  • Odgovor Christian Keysers
  • Citiraj Christian Keysers

Oddal 555555 24. septembra 2015 - 18:34

rehabilitacija??? misliš na menedžment.
ne morete rehabilitirati psihopata, to bi bilo kot ponovno pritrditev klopa na novo žrtev.
Verjetno jim povedo, da vse, da se zaročijo od tistega, kar sem videl.
Kot njihovo delovno diagnozo sem videl polno razočarane psihopate, ki so z veseljem delali iz "obsesivno-kompulzivnih motenj" in delali na svoji obsesivni naravi, da bi bili skrajni gadovi.
smeh, ko gredo ..
naučiti se igrati sistem in se oddaljiti od stvari.

uporabljajo okvir za terapijo ??
kdor ponuja psihopate terapijo namesto vodenja, četudi ne poimenovano, povečuje svoje antisocialno vedenja, terapevta navajajo v razmišljanje, da so se spremenili in se nato poslabšajo, poskusili so vse, kot evrything ..
nič ne deluje... četudi se jezite in jih prebodite, jih lahko še poslabšate. Kar zagotavljam, da se to res zgodi.
Rehabilitirajte psihopata ??
dal v samostan ??
mogoče??? bi še vedno vzklil vino ali širil nezadovoljstvo zaradi zabave.

  • Odgovor na 555555
  • Navedba 555555

Predložil JJ 15. avgusta 2016 - 13:40

Res je težko narediti stroj, ki slika, če možgani lololol Poskušajo ugotoviti, kako avtorja lahko obtožujejo, da so ga psihopati obrekovali, ko je avtor razpravljal o rezultatih možganov skeniranje! Preveč smešno. Ste sploh prebrali članek?

  • Odgovor JJ
  • Citat JJ

Objavil RTS 26. julija 2013 - 5:51

Lep trik razdelitve. To se naučite v vojski, kdaj čutiti empatijo in kdaj ne. Anders Breivald je trdil, da se je tega naučil, da bi na Norveškem storil to, kar je pred dvema letoma storil. Morda imajo ti ljudje psihološko predanost, ki to olajša in to naredi uspešnost obvladovanje mahanizma zanje, ko se znajdejo v situacijah, ko krivda ali empatija ne čutita varnih čustev otroci. Hvala za zanimiv članek.

  • Odgovor na RTS
  • RTS zapisal

Predložil Christian Keysers dr. 27. julija 2013 - 14:39

Hvala za prijazne povratne informacije. Nisem vedel, da tega učijo v vojski, vendar je smiselno!
Se popolnoma strinjam s tabo: sumim, da psihopatija ni nekaj kakovostno drugačnega od normalnosti. Vsi imamo potencial, da v določenih okoliščinah izključimo empatijo. Morda imajo preprosto "poseben" in temen talent, da to počnejo običajno.

  • Odgovor Christian Keysers dr.
  • Citiraj Christian Keysers dr.

Objavil 56788888453 24. septembra 2015 - 18:42

Brez vaše zmotne naučene sociopatije, ki jo pogosto najdemo v okolju s psihopati v njih od psihopatov, je bil Breivik ekstrem narcisoidni psihopat nenadzorovano in se napaja s svojo veličastno predstavo o tem, kje naj bi stal v zgodovini,, polne regalije, vpogled ...
sociopati, voditelji ptsd, ki trpijo otroštvo, vojaki, vsi se lahko na koncu grozljivo razdelijo vedenje na nek način,, pogosto vodi v antisocialno, a ne čustveno vedenje, čustveno vodeno... brokemn tako sto govoriti..

potem je tu psihopat, zlobni, čustveno čustveni in manipulativni vznemirjen zaradi bolečine. vedenje v eviudenci že zelo zgodaj v tem, kar se danes imenuje "motnja v tihem ravnanju", ima strukturno strukturo nevrorazvojna komponenta, ne pa funkcionalna, a ne pretirano fizična poškodba trpeči.

Ta zmeda tega vprašanja ima znake psihopata, ki ga objavlja.
videli že tisočkrat,, radi nadaljujejo ta mit, da psihopatijo nekako "povzroča" zloraba.
nastane zaradi strukturne motnje možganov in se poslabša z zlorabo.
to je resnica, ne tvoj buldukt.

  • Odgovor na 56788888453
  • Citat 56788888453

Oddal Robert Nosearchimi 1. maja 2016 - 15:40

Ljudje ponavadi podcenjujejo, kako plemenski so. Zlahka ni imeti naklonjenosti do nekoga, ki je bil v vojnih časih naslikan kot tvoj sovražnik.

To mi pove, da je študija pomanjkljiva. So se domnevni psihopati odzvali z veseljem, ko so videli, kako se njihov sovražnik muči ali da se plemenski član muči.

  • Odgovor Robertu Nosearchimiju
  • Citat Robert Nosearchimi

Objavil Anonimno 27. julija 2013 - 14:21

Lep članek, vendar tu vidim nekaj težav, ki so značilne za pristop razumevanja vedenja z gledanjem v možgane.
To, da lahko psihopat pokaže enake možganske odzive, ki so povezane z empatijo, še ne pomeni, da se psihopat dejansko počuti enako kot "normalna oseba". Tu je težava: ko psihopat zapeljuje žrtev in za to izkoristi sposobnost empatije, se še vedno počuti potuhnjeno, kot drugi ljudje. Torej, kar se psihopata vklopi, še vedno ne more biti prava empatija. V nasprotnem primeru bi psihopata nenadoma preplavili občutki krivde in sramu.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Predložil Christian Keysers dr. 27. julija 2013 - 14:37

Najprej imate prav: da lahko v podobni meri aktivirajo svoje empatične možganske regije predlaga, vendar ne priznava, da se bo to počutilo popolnoma enako kot tisto, ki ga nadzorujejo izkušnje. Super bi bilo, če bi ljudje lahko spremljali našo študijo, ki je opravila podrobnejše intervjuje o tem, kako čutiti namerno empatijo pri psihopatih. Drugič, vendar predlagate, da bi vklop "empatije", da bi nekoga zapeljali, pomenilo, da bi morali po tem čutiti krivdo. Mogoče bi kaj pogrešal, vendar mislim, da to ni tako. Če si najprej postavite cilj, da deklico pripeljete v temno uličico, se lahko začnete sočustvovati z njo začutite, kako reagira na vaše različne strategije, in uporabite tisto, ki se ji (in s tem poudarjeno vi) počutite najbolje približno. Brez krivde - preprosto jo spravite v tisto tiho in temno uličico. Nato začnete imeti drug cilj, ki vključuje nasilje, in izklopite empatijo. Zdaj te stiske, ki jih povzročaš, več ne prizadenejo in naključne bolečine ti ne uidejo. Kot omenja drugi komentator - se delite, da se zaščitite pred neprijetno bolečino, ki je kontraproduktivna.
Zdaj bi moral poudariti, da je bilo to, kar smo izmerili, vklopljeno in izklopljeno v laboratoriju v skladu z dvema različnima navodilima (sočustvovati z igralcem vs. samo glej film). Kako psihopatski posamezniki uporabljajo ta dva stanja zunaj laboratorija, je nekaj, česar nismo merili. Pojem, da uporabljajo stanje "vklopljeno", kadar želijo biti socialno spretni, stanje "izklopljeno" pa je precej očitno ugibanje, ampak le ugibanje.

  • Odgovor Christian Keysers dr.
  • Citiraj Christian Keysers dr.

Predložil Margot 31. avgusta 2014 - 1:30

Živjo Christian,
Tako srečen, da nekdo sprašuje rezultate testov in to na tako logičen način. Opisani izsledki so lahko korak pri napredovanju discipline, vendar je še prezgodaj za sklepanje. ZADNJI PREDPOREK V ARGUMENTU: KAJ SE POSTOPI PROCESA V MOŽGANJU, KER JE POTREBEN POČITITI PS, POSTAVLJENO ODGOVORITE ps 'PRILOŽNOST DO OGLEDALA, I.E. PRETVARJATI SE. Z DRUGIMI BESEDAMI JE PROCES V ZAVORU, KI JE GOSPODARSKO ZDRUŽENJE, PRIMERNO PREDMETOM.
Konec koncev podrobnosti možganskega procesa še niso znane, dejstvo. Te podrobnosti lahko vodijo do različnih zaključkov. Ironično je, da je v članku omenjeno, da tudi opice lahko posnemajo vedenje.
Hvala.

  • Odgovor Margot
  • Margot citiram

Predložil Gargamel 18. maja 2016 - 01:36

Verjamem, da je njihov način empatije izklopljen, tako kot ste rekli. Upoštevajte, da to ni motnja, ampak posebno grda podvrsta človeka - določena pasma, če hočete. Konec koncev je genetsko, torej zakaj bi domnevali, da gre za motnjo in ne zgolj za pasmo. Mislim, da je edina neuporabna terapija za enega od njih potiskanje pred avtobus.

  • Odgovor Gargamelu
  • Gargamel je navedel

Prispeval Anonimni 19. novembra 2018 - 12:17

Ker je potiskanje približno 1% celotne svetovne populacije pred avtobusi vsekakor najboljši postopek.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Objavil Anonimno 27. julija 2013 - 14:22

* Še vedno čuti NO pozlata

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Prispevek anonimen 28. julija 2013 - 17:31

Vedno sem se spraševal, kako bi lahko psihopat nekoga zapeljal brez namigovanja o neiskrenosti žrtve. To (potencialno) veliko razloži!

  • Odgovor anonimnemu
  • Anonimno citiranje

Objavil Anonimno 2. novembra 2013 - 13:06

Zelo sem užival v branju rezultatov te študije. Sem licencirani klinični popravki, ki dela socialni delavec / duševni zdravstveni terapevt, v državnem zaporu s kaznivimi osebami, ki so zaprte za odrasle. Vsak dan opažam ta pojav "vklopa in izklopa empatije". Izjemno zahtevno je "habilitirati" storilce kaznivih dejanj, torej njihov visoki recidivizem in pogosto postanejo bolj spretni kriminalci, medtem ko so kljub najboljšim namenom zaprti. Zato se strinjam z gospodom Keysersom, da bi moral biti cilj čim prej identificirati mlade prestopnike, ki imajo težave z motnjo in vlagati v zdravljenje, da bi se "vedno" naučili empatije. Raziskave v zvezi z večsistemsko terapijo in skupinami, ki vplivajo na žrtve, so pri tej populaciji zelo obetavne!

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Oddal Anonimno 8. februarja 2014 - 18:30

Kul članek. Verjamem, da je potrebnih več raziskav, da bi razumeli načine, kako te "psihopate" motivirati za njihovo pamet za bolj produktivne načine

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Prispeval Anonimni 13. februar 2014 - 8:16

Imam revije in datoteke za klepet 13-19 letnika, ki se je učil uporabljati to zmožnost za izklop empatije in ponovno ustvarjanje v času, ko je bila potrebna manipulacija. Nikoli se nikomur ni pokazalo malo obžalovanja. Imajo veliko veščin in jih izpopolnjujejo z našimi poskusi, da jih razumemo.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Objavil Anonimno 1. marca 2014 - 9:29

Sam sem diagnosticiran psihopat, želim poudariti, da to ni samo sposobnost vklopa in izklopa empatije. Psihopati imajo tudi možnost, da vsako pametno stvar vklopimo in izklopimo, da dosežemo omenjene cilje. Ljudje, ki imajo psihopatične lastnosti, ali tisti, ki so polno razgaljeni, so odlični voditelji. Ne verjamem, da je mogoče empatije podučiti, ker če je poučena, je resnično? Ne, ni, če tam postane orodje in ne dejanski občutek, ne pozabite, da nič ne traja večno. ne morete ustaviti rojenih možganskih funkcij. Zatiranje običajno kasneje povzroči večje težave. Zdravnik, če bi radi nadaljevali razpravo, me kontaktirajte. Bil bi več kot vesel, da bom sodeloval s tabo.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Objavil Anonimno 30. aprila 2014 - 7:31

bi se motil, če bi vam postavil nekaj vprašanj?

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Oddal Anonimno 6. junija 2016 - 21:14

Mislim, da je največja težava noben psihopat ne vidi v njihovem interesu, da bi se prijavil na študije in na splošno koga trditev, da je "psihopat", je iskanje pozornosti po kliničnih definicijah in je ne bi smeli jemati po nominalni vrednosti.

Obstajati je treba tudi zelo jasna razlika, da psihopatija ni človek, ki je baogi, niti ne bi smela biti na prvem mestu. Večina serijskih morilcev in drugih ljudi se je zelo razlikovala, če bi imel čas, da napišem jasno ločnico med morilci in tem, kaj v resnici ni empatija; samozavedanje.

Največja težava se mi zdi, da je zelo pogosto, da imajo naši pogovorni psihopati več kot enega motnje in druge zapletene motnje bolj obremenjujejo sebe in druge kot primanjkuje empatije. Za trenutek razmislite, kaj se zgodi, ko psihopat prizadene tudi depresijo ali druge bolj škodljive motnje, brez zavestne empatije je veliko težje obvladati.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Predložil dr. Jess 8. februarja 2018 - 11:50

Trdil bi, da je empatija izbira, vendar se lahko zaradi slabe vzgoje stikalo izklopi že od blizu rojstva.
Vzgajala me je mati z NPD in imela sem zelo sadističen učinek, kar je vplivalo na mojo zlorabo. Postal sem "mrtev znotraj" in šele takrat, ko nisem doživel hude travme, sem se odločil, da grem v travmo in izkusim vsa čustva - dobra in slaba. danes imam celoten čustveni domet. zahteva vzdrževanje. Verjamem, da večina ljudi pade v otrplo regijo bc življenje zahteva, da je tako.

  • Odgovor dr. Jess
  • Jess je citiral

Prispeval Anonimno 8. marca 2014 - 11:16

Če „psihopatija“ vključuje povečan nadzor nad samim seboj, kako ga je mogoče obsoditi kot motnjo? Zagotovo pri vključevanju več samokontrole gre za višje stanje razvoja? V resnici bi lahko trdili, da je pomanjkanje samokontrole motnja. Dejansko je psihopat še vedno lahko sam izbral, kako se obvladovati (še bolj kot povprečen človek), potem zdi se mi, da je psihopat popolnoma sposoben delovati kot etični udeleženec skupnosti, ki je enakovreden njihovim vrstniki. Zato biti psihopat sam po sebi ni slabo.

Zanimivo je, da večina študij na psihopatih opravi na zapornikih v zaporih. Če psihopatija preprosto vključuje večji nadzor nad empatijo, potem se mi zdi jasno, da veliko ‘psihopatov’ ni v zaporu niti ne stori kaznivih dejanj. V skladu s tem se „psihopatski“ testni subjekti izberejo iz povsem poljubnih razlogov; in pojem psihopata se mora prav tako oblikovati poljubno; torej na antisocialni presoji.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Oddal Anonimno 4. julija 2014 - 16:58

Veliko več je psihopatov, ki niso v zaporu. Lahko storijo kazniva dejanja, če to ustreza njihovemu namenu, vendar se niso ujeli. Nekateri so boljši v tem, da se ne ujamejo.

Pomanjkanje empatije ali uporaba empatije je izbira za vse nas na neki ravni. Ko človek trenira odločanje na podlagi skrbi za druge in zase, krepi empatijo. Kadar vadimo odločitve, ki škodujejo drugim za osebno korist, si okrepimo koristi za doseganje tega, kar si človek želi, in občutke moči in nadzora, da bi škodovali drugim.

Vseeno je na vrsto odločitev, ki postanejo navade, ki postanejo značaj. Začne se z in konča s tem, kaj je prav in kaj narobe.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Oddala Anonimna 7. marca 2015 - 13:00

Morate prenehati s poveličevanjem psihopatije lol. Večina psihopatov je izjemno impulzivnih. In večina psihopatov je pod povprečno inteligenco. Nimajo vesti in zdi se, da jim manjka vpogleda ali sposobnosti, da vidijo posledice tamkajšnjih dejanj. Z drugimi besedami, tam ni prav pametno. Razlog, da jim to uspe, je, da jih ne upošteva mnenje nikogar okoli njih, zato plujejo skozi karkoli, ne da bi pomislili, da bi dobili tisto, kar bi želeli.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Predložil Gargamel 18. maja 2016 - 01:47

Dogovorjeno. Tudi uspešni podjetniški psihopati niso posebno pametni. Oni so zviti, saj je enostavno sestaviti načrt ukrepanja, ko vam ni treba skrbeti za interese drugih - kar načrt nekoliko poenostavi, kajne? Psihopati ne bi smeli biti voditelji, in če bi morali biti eden vodja, bi ga moral nekdo drug s vestjo bolje držati pritrjen na močan povodec.

  • Odgovor Gargamelu
  • Gargamel je navedel

Oddal j 24. septembra 2015 - 19:09

noi ts v znanosti že zdaj dokaj dokončno.
tako razvojni kot odrasli.
motnje v čustvenem ravnanju in motnje vedenja, ki so diferenciatorji med strukturnim primanjkljajem, travmatično / zlorabljeno funkcionalno pomanjkanje ali utišanje empatije ...
to je bila težava, postavili so mi diagnozo aspd, vendar nikoli diagnoza psihopatije, sociopata v starem denarju,, otroško družbo, ki je v rokah apshiphopatske družine, zlasti brata,
ljubi mučiti, igrati igrice z drugimi čustvi, prilagodljiv ni beseda, ampak spolzka, previdna, zahrbtna, potrošni patološki lažnivec.
tudi družbeno navzgor mobilni. tržnik. in oglaševalec, zagovornik namenov ljudi.
Ta članek??? naložen, učinkovito me troli... ne grizem, ampak slabo rečem, da je celotno besedilo na videz zasnovano kot bes, ki ga je napisal apsychopath, ki misli, da se lahko tudi s tem umaknejo ...
pleni plenilce z avtističnimi ljudmi in ignorira učinek tistega, kar se pretvarja, da ima empatijo, do ljudi, ki jih kasneje pričakujejo od vas in tega, da ne bo.

to je eden najbolj socialno škodljivih vidikov psihopata.
cikel psihopatskih odnosov gre "idealizirati, dvealue odpovedati, se modri ??
No, traja približno pet minut, da odpustite.
igrati njihovo igro ??
lahko trajajo večno ali samo dokler jim ne bo dolgčas.
so kazensko in antisocialno v obnašanju, če ne pravno,, to so vsi termini, ne samo tisti, ki so v zaporu. Verjetno tisti, ki so varnejši, ko se ustavijo,
večni nasilneži na vašem delovnem mestu ne bodo kršili nobenih zakonov, vendar bodo uničili še veliko življenj.

  • Odgovori j
  • Citiraj j

Oddal Anonimno 11. novembra 2014 - 13:26

Imam psiho miselnost in tu sem, da odgovorim na kakšno vprašanje.
hm.. ker se zadnje dolgo pričevanje konča ravno zdaj, ko po nesreči pritisnem na povratni prostor, ko želim pritisniti enter ._.

No, zame sta empatija in krivda zelo različni
kdaj sem čutila empatijo, vendar sploh ne čutim krivde, še posebej do svojega plena. ko pa je moj pes umrl, še vedno lahko jokam, če se ga spominjam do zdaj, sem se obtožil, da sem jo manj skrbel
če pa me ubijejo lastne roke, lahko samo zapojem uspavanko, si operem roke in jo vržem v smetnjak
tako da resnično čutim empatijo, ko jo želim občutiti in je običajno ne potrebujem
ne ponarejamo se, ko poudarimo z nekom ali nečim, je resnično

kako nas motivirati? nam zastonj plen? lol, samo šalim se
hmm.. ko z nami ravnate kot s človeki, bomo prijazni do vas, uživajmo v časih z vami, bodite prijetni in odpustite, ko pa vas poskusite vstopiti v našo pregrado ali poglejte, kaj je grdo v nas (ubil te bom, preden o tem sploh govoriš s kakršnim koli prahom oz veter)
Torej, če vidijo, da vidite sth, da preprečite, da bi vas trenutno ubili, se lahko pretvarjate, da se smehljate in rečete, da tudi jaz imam rad te stvari, ali se lahko pridružim? (čestitke! si privoščite še 10 desetletij življenja)
Da nas motivirate: Bodite resnično prijazni do nas, čista prijaznost, ljubite nas, še vedno nas lahko zgražate, ko delamo narobe, vendar poskrbite, da boste v celoti razumeli, kaj Mislite na tem mestu, ne pustite ga obesiti, lahko delite svojo zgodbo in jokate pred nami, zaradi česar vas večina želi trenutno zaščititi

večina ljudi se že v otroštvu boli globoko v sebi, tudi sam menim, da je ta svet sranje in vsi lažnivci
(lažniv lažnivec lažnivec je tisto, kar mi je napolnilo glavo, ko sem otrok) lažnivcu ni treba živeti dlje (no povedano preprosto, nikoli ne reci, da sovražiš vaš lastni otrok, tudi če se šalite ali čustveno nestabilen) dobesedno, tisti, ki nam najbolj škodi, je naš najboljši prijatelj, družina, ljubljeni tistih
kako najti enega? poiščite malega otroka, ki nekoga resnično ljubi, in naredite, da jo nekdo izda. zdaj ga ustvarite.
(jedro našega pomanjkanja naklonjenosti je veliko sovraštvo, ki se ukorenini v našem srcu, težko ga je zdraviti, a ga lahko kdo ozdravi?)
ko jih želiš ozdraviti, jih nikoli ne pusti obesiti, ko ti že zaupajo in se odprejo, ti mrtev, zdaj postanejo pošast

za ves psiho pamet tam zunaj:
Ne začnite nekoga ubijati, ker obstaja neustavljivo navdušenje in nagon, ko slišite, kako nekdo kriči in jih vidite, kako puščajo kri v resničnem življenju, zasvojeni boste
poskusite gledati komedijo in sicer triler ali prizorišče zločina
za tistega, ki že koga ubije, hm.. idk, vem, da se je težko ustaviti.. odvisno od tebe..

počutim se, kot da se morda psihopati lahko bolje razumemo, do njih želi biti prijatelj ali ne, prijatelj za boljše ali slabše
ali se na koncu samo ubijate?

stvari, ki nadzirajo moje psiho, je ljubeča družina, samo glejte, kako me sprva osrečujejo in ko me sprejmejo, se res počutim toplo in hvaležno, čeprav se včasih tudi ponaredim
poskušam se malo odpirati (le da sem psihoterapevtka)
moja slaba navada in se šali.
to je kot gledanje veselega filma, projektorja dolgih srečnih sanj ..
se včasih sprašujem, kdaj se bom zbudil? ali lahko tako ostanem za vedno? tako, idk, kaj se mi bo zgodilo, če bom spet sam ..

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Oddal Anonimno 7. marca 2015 - 13:05

Vaš sranje. Vaš samo globoko negotov narcis. Psihopat ni varen globoko v sebi. Večinoma nimajo sposobnosti, da bi se počutili negotovo. V otroštvu se je zgodilo, da je del njihovih možganov popolnoma deaktiviral ali pa so se rodili tako. Če pogledate bogate družine, psihopatija vodi tam genetiko. Nič opraviti s travmo.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Objavil lkjdjdiudhiuowdh 24. septembra 2015 - 18:21

ne, resnična stvar, disonanca je vedno slep izpraševanje, vendar popolnoma ne zaveda, kako družbeno nesprejemljiv je njegov sam odnos. opredeljuje motnjo osebnosti, od katere je edina znana psihopatija, ki ima posebno strukturo možganov,
da ne omenjam njegove socialno nalezljive ,,
njegova ravnodušnost bo menda povzročila pravično jezo,, vez s psom je zelo globoka stvar ,,
to kaže na nekakšno disociativno motnjo, ob razumevanju, da jo v okviru predstavlja v ??
pokaže globok pozen, a razvojni vpogled ..
bi lahko bil zaplet, toda njegovi strogi razlagalci in priznani neuradniki ne dobijo empatije, niti to vedo, vidi to kot temen kraj ??
zelo ga vsebujejo njegove meje, obupa nad otroško napovedjo, za katero se zdi, da je trpel, in njegovo skoraj popolno pomanjkanje bi predstavljalo empatijo in amigdale.

Je zelo psihiatrično omogočen, vendar je njegova raven vedenja bolj resna skrb kot samo narcisoidnim narcisom se opečejo nosovi in ​​njihovi robovi se odbijejo celo praktično, ta fantka navada ..

jaz nisem profesionalec, toda idem s hudo disociativno motnjo, kaljenost se je povečala v primerjavi s tistimi, ki jih je prejel če bi bil emapotičen in bi bil antiskoičen,, naricsiism clkuster A bi bila zelo upanja vredna diagnoza, vendar bi to lahko izvedli z oceno ,
spremljanje predstavitve bi bilo potrebno.
ampak njegova empatija do otrok vseh vrst ???
se zdi zelo resnično.
če otrok patološko laže, jeza ni način, kako se tega lotiti.
dosledne meje ..
lagati?
korenja ne dobite, palica ne deluje, fizična ali kaznovalna, pravzaprav ustvarja precej čudaške pošasti, ki se nikoli ne poskušajo povezati na neki ravni, kot jo ima ..

razen če je vaš akreditirani strokovnjak za psihopatijo.
utihni.
lahko storite nepopravljivo škodo njemu in drugim z napačnim razlaganjem tega, kar je napisal.
besedilo sem obravnaval s številnimi psihopati in ta človek je upravičeno zelo zaskrbljen zaradi svojega vedenja, saj ima veliko podobnosti
, to je impulzivnost, vendar ni bil zanj v interesu, da objavi, vendar je treba sekundarno psihopatijo zdraviti z enakimi mejami kot resnične stvari, brez 4,0 sekundarne narave.
primarni ???
razen če je imel pravilno postavljeno diagnozo ??
hec stran od oznake,
obstajajo iskrice vpogleda, vendar je hudo čustveno okrnjen in v njegovem narcizmu je čutljiv vidik in globoko vem, da ne more biti "samshef", vendar so njegovi komentarji še vedno zelo težko in žaljivo brati,, vendar je napisal njim..
ena objava ??
ne dovolj ..
ugibanje o empatiji je precej žaljivo, če je ne razumete.
tako psihopat ali ne, ga izganjaš, ko je on izrecno izjavil, da te bo sranje, ko si ne more pomagati.
onkraj tega??? vpogled lahko leži ..
daš ljudem nekaj možnosti na vrata psihopata, preden jih potisneš skozi ity ...
je zelo zelo prekleta etiketa.
in nikoli ni takšnega kot "samo" narcisoid, razen če bi bil le eden od njih, potem ne bi bilo preveč težav.

  • Odgovor na lkjdjdiudhiuowdh
  • Lkjdjdiudhiuowdh je napisal

Poslano s strani Lažni ali ne ponarejeni - ali ne boste vedeli 8. maja 2016 - 12:21

Če navajam hej-ho:

"ne ponarejamo se, ko poudarimo z nekom ali nečim, je resnično"
"čeprav se včasih veliko ponaredim"

Pojdite s svojega konjskega storilca.

To je res kar trik. Ponarejati ali ne. Če želite vklopiti stikalo, eno pustite z odločitvijo. Bi se resnično ali ponarejeno postavilo? Če ponaredki stojijo, se njegov profil razlikuje le po pristnosti, temveč po videzu. Enostavno ni nič drugače kot verjeti v tisto, kar moraš prodati.

  • Odgovori Na ponarejanje ali ne, da nikoli ne veste
  • Citat Lažno ali ne ponarejanje - ali ne boste nikoli vedeli

Oddal Margot 11. novembra 2014 - 17:04

Vse najboljše našim družinam... in psom.

  • Odgovor Margot
  • Margot citiram

Oddal Ossi-Lossi 8. avgusta 2015 - 14:00

Pravzaprav se počutim dobro, ko sem ranil druge. Sem psihopat?

  • Odgovor Ossi-Lossi
  • Citat Ossi-Lossi

Objavil NULL 1. novembra 2015 - 15:50

Ossi-Lossi napisal:

Pravzaprav se počutim dobro, ko sem ranil druge. Sem psihopat?

dobro ali slabo nista nekaj, kar vzbuja. so nekaj, kar so ljudje sestavili, da bi razumeli svet. nisi dober niti slab. svet ni črno-bel. nekateri radi poškodujejo otroške zlorabe. so dobri ali slabi? to ni vprašanje dobrega ali slabega, ker ima vsak motiviran cilj, da se izboljša proti nečemu, kar je dobro v njihovih očeh bo imel celo najbolj duševno bolan človek ta smisel, ker je njegov del najstarejšega 'kuščarja' možgani.

ne vem, če ste psihopat, danes te diagnoze ne postavljajo več, ker je zastarela, ti ljudje so pod antisocialno osebnostno motnjo v DSM V (diagnostični priročnik duševnih bolezni). če resnično želite vedeti, obiščite psihiatra in prosite za oceno. bodite pozorni na samo diagnostiko, lahko uide izpod nadzora in se spremeni v duševno bolezen.

  • Odgovor na NULL
  • Citiram NULL

Predložil G.C. 16. avgusta 2015 - 15:45

Sem psihopat s popolno diagnozo, knjiga o tem je bila napisana, ko sem bil najstnik in nisem vedel "kaj sem imel", vendar sem dobro uporabljal in zdaj, ko ga lahko poimenujem po imenu, je na njem še ena knjiga način.

Ne bi imel nič proti temu, da bi odgovarjal na vprašanja in sodeloval v razpravah in raziskovanjih, kot jih pravzaprav imam, odkar prostovoljno sodeloval v študijah in kampanjah za preprečevanje kriminala v približno treh od štirih držav, ki jih imam prebivali v.

Zakaj pravim vse to?

Ker se zdi, da so študije omejene na te nasilne zločince. In nisem zločinec (razen če ne štejete krasti bombonov od otrok) in sem zelo protinasilna! Ne pravim, da tega ne bi bil sposoben, pravim, da mi ni všeč in da ga ne želim. Zato ne volja.

Poanta je? Vaš sosed, ta bratranec, ki ga obožujete, je vaš najboljši prijatelj lahko psihopat. Za obstoj nam ni treba ubiti. Ja, rada bi bila nekaj zdravljenja, vendar nekatere stvari, ki se jih v šoli in človeku ne moremo naučiti, resnično ne dobijo navodil za uporabo.

Svojo psihopatijo živim v vsakdanjem življenju. Nisem v zaporu, nimam veliko prijateljev, s katerimi bi se družila, sama hodim v kino in resnično uživam v svojem samem času. Obožujem dovolj ljudi, ki štejejo v manj kot mojih desetih prstih, od teh ljubljenih pa le štiri pripadajo človeški rasi. Normalni ljudje me ne prenesejo večinoma, ker jih ne prenesem. Če boste prečkali mojo pot na ulici, boste zagledali nasmejano, prijazno, mehkačo osebo, ki se vedno z veseljem pogovarja, toda... zamujala sem se na nekaj, kar sem se samo spomnila trenutka, ko me začnete dolgočasiti.

Vaša prijazna, vsakodnevna oseba.

Potrebujemo pomoč. Ne več kot zločinec. Mogoče pa ravno toliko, da ne bi postali to: kot vključuje izraz "odrasli", vendar ne omejeno na spolne dejavnosti, izraz "kriminalne dejavnosti" niso omejeni na trio posilstva, ropa, umora. Zloraba, nasilje itd. So tudi kazniva dejanja. Zločini na dosegu vsakodnevnega psihopata... kot jaz.

Po vaših naročilih oz.

GC.

  • Odgovor G.C.
  • Citat G.C.

Oddal: 5674756373, 24. septembra 2015 - 18:58

Nimate otrok. To je moje edino naročilo in če so vaši "prijatelji" vedeli??? bi bili res vaši prijatelji ???
kaj bi se rodil v svetu, v katerem si bil prepoznan??? ni dovoljeno con ???
da bi zagrešili svoja kazniva dejanja, čeprav so tehnično zakoniti ???
ali ste samo prijatelji svoje vrste ???
Ali ne vidite, kako vsi drugi ljudje niso predmeti ???
Prihajate s priročnikom ..
Če nasprotujete vsem ostalim, na koncu sami preizkusite predmet. kako pridete do teh sklepov ???
Želim se ponositi na vrhunsko inteligenco, slabosti in nous ??
ZAKAJ bi se omalovaževal z manjšo nevrotipičnostjo ???
im nit pravi, da bi morali, a kaj bi se zgodilo, če bi vse psihopate postavili na otok.
bi ubili drugega?
bi sestavili vojsko, se združili in napadli ???
ne ukvarjaš se, vse ti je igra ..
brez igrač in sužnjev, kaj bi naredil ???
če so vsi nehali kupovati, da ste prijazni ali lepi ???
in ne bi rabil, kaj bi naredil ???
zelo me zanimajo vaši odgovori, moji družini ste zelo všeč, če uporabljate uro,, ive noi time thing ..
če globoko pozabite na pogovor, popoln nadzor nad svojim dojemanjem, sanje morajo biti resnične, kot morski pes, če nehate plavati, boste umrli.

  • Odgovor na 5674756373
  • Citat 5674756373

Objavil Anonimno 19. novembra 2018 - 12:28

Pri vsem obstajajo izjeme - vsi psihopati ne smejo uporabljati določene spretnosti ali talenta samo zato, ker zmorejo. Kot stranski primer nihče ne naključno začne plesati sredi ulice, ker zna plesati.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Oddal joe 1. septembra 2015 - 22:48

ne omenjate aktivne negativne empatije? spolno željo, ki jo pri psihopatu najdemo pri povzročanju te bolečine in obvladovanju le-te?
nekaj velike luknje v tamkajšnjih podatkih.

  • Odgovor na joe
  • Joe, citat

Poslala Adriana Marquez 24. septembra 2015 - 7:37

Osebna zgodba, bila sem angažirana za psihopata, ki me je opustil, ko sem okreval po operaciji. Bil sem šokiran in zgrožen nad njegovim pomanjkanjem empatije, in ko sem se z njim soočil, je rekel, da mu ni vseeno ali "se vseeno počutim slabo, žalostno ali skrbi." Ne spomnim se, če To sem rekel, vendar se spomnim, da sem mu hotel reči: "Pa samo poskusi." in sem si mislil: "Seveda ne bo, če ne bo poskusil." Kot da bi to bilo normalno misliti; čeprav se spominjam, da je bilo v najinem odnosu tako normalno, saj sem mu moral pogosto razlagati človeška čustva in čustvene odzive.

Psihopat, ki sem ga poznal, je bil tudi zelo mejen, (ali pa je imel mejne nagnjenosti), ki ga je sekal, in strašno se je bal, da ga bom zapustil. (Nisem prepričan, ali je bila ta druga kakovost resnična ali ponarejena, vendar so bili kosi resnični.)

Zamisel, da psihopati lahko vklopijo in izklopijo svojo empatijo, je smiselna, dokler ne prepoznate, da večina psihopatov ni samo neampatična, ampak sadistična. Če nekdo ob poškodbi druge osebe ne čuti "nič", zakaj bi se potem "počutil dobro", če bi to storil?

Ugibam, da je večina psihopatov tudi mejnih oseb, ki doživljajo mazohisitski "užitek skozi bolečino" in da se "empatija" (ali pomanjkanje empatije), ki jo čutijo do svojih žrtev, dejansko registrira kot užitek in ne kot bolečina.

Se pravi, da so psihopati več kot ljudje, ki svojo empatijo preprosto "razdelijo" (kar je v neskladju z impulzivnimi naravo antisocialnih motenj osebnosti), vendar ljudje, ki čutijo "empatijo" (ali njeno pomanjkanje) kot povsem drugačno čustvo, v celoti.

To tudi pojasnjuje, zakaj kriminalno vedenje (umor, posilstvo, zloraba, zanemarjanje) pogosteje opredeljuje psihopata kot doseganje velikih podvigov, kot so letenje po svetu, pisanje romanov, plezanje Everest ekt. pogosteje vznemirjajo um psihopata in ga definirajo. Vsi dokazi, da je psihopatija veliko več kot to, da ne skrbijo za druge, ali kaj mislijo drugi, ali pa za pravila in zakone morale in družbe.

  • Odgovor Adriani Marquez
  • Navedla Adriana Marquez

Predložil Christian Keysers dr. 24. septembra 2015 - 9:19 zjutraj

Draga Adriana,

Izpostavljate zelo dobro točko: če bi bolečina drugih pri psihopatih sploh ne sprožila nobene reakcije, zakaj bi uživali v nasilju nad drugimi.

Psihološko mislim, da je odgovor, da empatija ni edino socialno čustvo, ki ga imamo. Druga pomembna sila je naš boj za status. Tako kot večina socialnih sesalcev (npr. Glodalci in primati) tudi ljudje živijo v hierarhičnih skupinah in si prizadevajo napredovati po družbeni lestvici. Ustrahovanje se nato obrestuje, saj kaže, da imaš moč nad drugimi, to je, da se povzpneš po družbeni lestvici.

  • Odgovor Christian Keysers dr.
  • Citiraj Christian Keysers dr.

Predložil Bree 13. oktobra 2015 - 15:36

Ne dvomim, da je bilo za gradnjo tega članka vloženo veliko časa, truda in raziskav, zato verjamem, da bi ga vzeli veliko resneje, če bi bil pravilno urejen. Komaj sem polovico dokončal, preden sem označil tako veliko črkovalnih in slovničnih napak. Težko je podati veljavno doktoratom, ki so se tega lotili, ko je članek z opisom njihovih naporov videti, kot da ga je napisal osnovni študent.

  • Odgovor Bree
  • Citiraj Bree

Objavil Anonimno 19. novembra 2018 - 12:31

Razumem vašo vznemirjenost zaradi množice slovničnih napak v tem članku, toda morda so bili preveč zaposleni pri zbiranju kakovostnih informacij, da bi lahko preverili črkovanje / skladnjo.

  • Odgovor anonimnemu
  • Citiraj anonimno

Oddal Mark P 17. novembra 2015 - 16:36

To je bilo res zanimivo za branje in precej informativno. Mislim pa, da je pomembno priznati, da niso vsi psihopati nasilni. Jon Ronson o tem precej razpravlja v svoji knjigi "Testovi psihopata". Psihopatska težnja je, da se odločitve sprejemajo čisto logično, brez čustvenih premislekov. Številni psihopati nasilje in zločin odpravljajo ne iz sočutja in empatije do drugih, ampak zato, ker se je logično in v lastnem lastnem interesu izogniti pravnim posledicam. Racionalna želja, da se izognejo zaporu, odtehta pomanjkanje skrbi za druge. Obstajajo celo tako imenovani "dobronamerni psihopati", ki dosegajo velike stvari za družbo in se ukvarjajo z veliko človekoljubja. Pravzaprav jim ni vseeno za to, da bi komu pomagali, ampak jih vodijo čisti lastni interesi in egotizem, vendar to storijo za pohvalo, pozornost in češčenje, ki so priloženi takim prizadevanjem. Verjamejo tudi, da so številni vodstveni delavci in politiki psihopati, saj misel psihopata hladno izračunava prednost pri sprejemanju težkih, a potrebnih odločitev, ki bi se jim zaradi negativnih posledic drugi zdeli preveč neprijetni ali preobremenjeni drugi. Skratka, psihopati so lahko neverjetno zlobni da, vendar so tudi nujen del delovanja sveta.

  • Odgovor Mark P
  • Označi Mark P

Predložil ga je eden tistih ljudi, ki se je skrival pred očmi 11. januarja 2016 - 18:28

etikete prekleto vsi tisti, ki so z njimi poklonjeni.
res me preseneti, ko ljudje rečejo, da tečeš, kolikor u lahko dekle / dude. takoj ko kdo sliši psihopata.

Tako se lahko ljudje rodijo brez zmožnosti čutiti strahu. nekateri ljudje se lahko rodijo, ne da bi vedeli, kaj si drugi vzamejo za naribanko.

5 mesecev v duševnih bolnišnicah in zdi se, da je edino zdravilo, ki ga poznajo, vtiranje tablet v vas, dokler nekaj ne klikne.

povejte mi, katera tabletka mi bo dala občutek, kaj drugi starši čutijo, ko vidijo, da se njihovi otroci rodijo.

katera tabletka mi bo pomagala pri navezovanju mojih otrok, da ne bodo opazili, kako sem ponarejena.
stimulacija je kot kokain, ker ne nosimo iste kože. predstavljajte si, če se ne bi mogli povezati z vsem življenjem okoli sebe. tako poln vsak dan. kot otrok je lažje prišlo do vsakodnevnega spodbujanja.
kot leta mimo droge, da karkoli čutim. se spremeni v nekaj, kar vodi do neke stvari, ki si jo skupaj udaril. včasih slabo včasih grozno. včasih grozljivo.
Toda vsakič, ko vidim, pobegnite od njega, vas bo ubil. je gospodar uma in je samo sebičen.

nekateri se odpovemo stimulaciji. torej nas nikoli ne zapusti. ker smo ljudje. socialna bitja, rojena brez zmožnosti čutiti drug za drugega, da se povežejo. je res kruta.
poročen 8 let 3 otroci. Sama sem si ustvarila rulz, ki ga postavim nad svoje življenje.

številka ena. ne bom lagal, če ne bom ščitil svojega dela in družine pred denarjem škodo pametno ali čustveno.

številka dve kljub sebi. Naredil bom karkoli lahko s tem obližem kosov.
številka tri moja beseda je moja vez.

Rekel sem ženi, da te ne morem ljubiti. toda jaz lahko izbiram in izberem te. Zato me nikoli ne bo zanimalo, če boš umrl. Izberem lahko, če mi bo trenutek omogočil, da svoje življenje zamenjam za tvoje. potem bolj prekleto verjemi, da je moja beseda moja vez.

Norost ali votla cesta. samo vesela sem, da sem imela izbiro.

  • Odgovori enemu od ljudi, ki se skrivajo pred očmi
  • Navedel je enega tistih ljudi, ki se skriva pred očmi

Predložil Alex 5. februarja 2016 - 13:34

Res? Večina ljudi čuti druge osebe bolečino? Kaj je potem z grozljivkami, kjer se ljudje rutinsko sekajo? Novice, ki prikazujejo nasilne smrti in tako naprej? To prodaja in prodaja veliko časa. Torej ti ljudje sočustvujejo z žrtvami, ki jih vidijo? Če je tako, ali se počutijo slabo ali trpijo? Žal mi je, da je ne razumem in je ne kupim. .

  • Odgovor Alex
  • Citat Alex

Prispeval Thon 16. maja 2016 - 00:58

Pri hudih psihopatih, kot so serijski morilci, jih je večina imela v otroštvu zlorabo ali druge travme. Predvidevam, da bi hude čustvene poškodbe lahko odstranile "privzeti" položaj vašega prehoda proti sovražnosti. Če se naučiš, da svet ni varen, potem tudi privzeto ne daješ sočutja do drugih in dejansko misliš, da je vsak, ki ti zaupa, neumen in se jim zaradi tega ne bi smiliti. Verjetno obstaja tudi genetski dejavnik, vendar zloraba dodatno vsrkava to in ga prenaša na naslednjo generacijo in tako naprej (ker zlorabljeni ponavadi zlorabljajo druge).

To bi razložilo, zakaj jim privzeto primanjkuje empatije, in jih vklopijo le selektivno.
Večina kriminalcev ima še nekaj drugih kriminalcev, ki jim zaupajo, na primer člane kolegov tolp.
Vsi ostali veljajo za sumljive in sovražnike.

  • Odgovor Thonu
  • Thon citiram

Poslala Luna 13. junija 2016 - 19:16

kako lahko kdo od vas reče, če nekdo odkrito prizna, da je psihopat, ki išče pozornost, to velja za večino del, ki vam ga psiholog ne bo rekel, da je psihopat, ker bi izgubili vso verodostojnost za vse, kar počnejo v prihodnost. bilo bi, kot da pritisnete na gumb "onemogočeno". Mislim, da pozabljaš, da je to internet in je anonimen. Največji strah psihopatov je izpostavljen temu, kar so, in to je razlog, zakaj ti nikoli ne bodo povedali, če ti osebno povejo, recimo, ko so pijani in se počutijo precej veličastne... je drugače zgodba. Pravim, da ne morete diskreditirati, kaj pravi ti samooklicani psihopat, ker so to povedali. Vedo, kaj so počeli v preteklosti. Lahko vam v zgodovino napišejo svojo zgodovino, ker jim to takrat ustreza. Niso roboti, ni razloga, da bi se bali. Možnosti so, če se bojite in pokažete, da jih bom spletla, da bodo pridobili vaše zaupanje. Ne vem, ali sem psihopat, samo vem, da nisem sociopat, ker mi ne manjka čustev in ne manipuliram, razen če to res moram. ko pa sem se v mislih odločil, da bom nekaj storil, bom to storil. Šel bom pijan na križarjenje zaradi zabave, misel, da bi me oblast potegnila, se zdi, da ne pride v poštev, vendar je bolj kot izziv sprejeta vrsta stvari, ko se. Spomnim se, da sem bil približno 4, ko sem prvič pobegnil od doma, ker sem bil nad nečim vznemirjen in moja družina ni posredovala, zato sem to storil navkljub. Izgubil sem se. ko sem se ozrl okoli sebe, sem ugotovil, da ne poznam poti nazaj in takrat se je začelo. Stopil sem skozi koruzo do kmetije in nameraval potrkati na vrata po pomoč, vendar me je žival odvrnila. ravno takrat me je nekdo iz moje družine pripeljal in opazil ter vpil na mene, da bi se lahko vsedel v avto in nikoli več ne. ko smo se vrnili, sem čutil sram zaradi bežanja. toda nihče ni čutil pristne skrbi, da bom pogrešal, policija me ni izgubila 4 ure izgube. sestra se mi je zaradi tega nasmejala na svoje stroške in počutila sem se, kot da gre za lastno zabavo v primerjavi z mojo varnostjo. moja družina bi to vzgajala in preprosto sem čutil sram, jezo, strah. To je bil moj najzgodnejši spomin, ki je trden, vendar se ga zelo dobro spominjam. To sramoto sem nosil s seboj že od samega začetka, ker sem vedel, da nekaj ni v redu glede družine, in bil sem zelo jezen nanje, ker niso opazili moje bolečine in me ignorirali. Prav tako me je res zanimala anatomija živali, ubil sem nekaj živali, ko sem bil sam. Ne bi čutila ničesar, če me ne bi zaradi tega moja družina sramovala. Lagala bi in rekla, da sem nanjo nesrečno stopila. lahko bi še kaj napisala, ampak dejansko mislim, da je preveč zajebano in krši način, kako gledam nase in mi ni všeč. počuti se neprijetno. to nisem kdo sem. Pravim, da bodo psihopati postali psihopati, razen če nekdo v mladosti poseže in jih spravlja v sram... mogoče? Odtlej me nič ne boli, ker so me učili, da je hudo. bilo je hudo poskušati pobegniti od doma, tako kot je bilo hudo poškodovati živali in slabo je bilo zamenjati radijsko postajo, slabo pa je bilo storiti ničesar, kar moja mama in njen bf nista dovolila. Jaz jih krivim, res je. Sem 22-letna ženska in sovraštvo se vsak dan krepi. Samo čakam na pravo situacijo, ko bo v redu pokazati ta bes, ki ga imam. Starši so me vzgojili zelo dobro, oni so bili narcisi, ko gledam na to njihov moto starševstva je bilo dovoljeno, da imajo vaši otroci svoje življenje od prvega dne... Mislim, da se tako ustvarjajo psihopati... oddaljite roke starševstva. otrok potrebuje strukturo, vendar ne popolno innihacijo za zmešnjavo... popoln kombinat za psiho, moram reči. Nobena struktura, vendar svobodna pri presoji in presoji... vendar pri 5 letih? Mislim, da ne. vendar zato ne želim otrok, ne glede na to, kako dolgo se lahko pretvarjam, da sem normalen, bojim se, da moja psihopatija za zdaj leži v mirujočem stanju in jih nočem nikoli poškodovati. nikoli ne bodo razumeli zgodb iz mojega otroštva, na lepe spomine ni. Vse blokiram... kaj je starš. nekdo, ki te vodi skozi življenje? Ne razumem.

  • Odgovor Luni
  • Citiram Luna

Predložil moški moški 27. junija 2016 - 13:36

Vaša misandrična pripoved nakazuje, da samo sovražite moškega s hudimi fantazijami o kastraciji. Iščete žensko zaradi sovraštva do moškega ali zaradi tega, ker vas pogosto zmotijo, kar vas globoko užali.

  • Odgovor moškemu moškemu
  • Citiraj moški moški

Predložil Åke 21. julija 2016 - 04:21

Psiholog navezanosti Gordon Neufeld je opravil veliko raziskav, kako je empatija potlačena pri nasilnežih. Njegove teorije so lahko ključnega pomena za dogajanje v možganih psihopata in kako se lahko njihova empatija znova pojavi. Njegovo urno dolgo predavanje je vredno ogledati: https://www.youtube.com/watch? v = q7mznfMI1T4
Na koncu pripoveduje ganljivo zgodbo o tem, kako je pomagal nasilnemu vodji tolp, da je dobil empatijo.

  • Odgovor na Åke
  • Citiram Åke

Poslala Marie 10. februarja 2017 - 17:24

Samoopredeljeni psihopati se radi pohvalijo s svojo zvito inteligenco, kot da nimajo sposobnosti čutiti empatije in so očitno nad vsakodnevnim človeškim vedenjem.
Nekoč se je po internetu pogovarjal s samooklicanim psihopati, ko je dejal, da se muči in da se mu zdijo vse oblike človeškega življenja odbojne. Če je bila to gesta odvračilnih vrtin, bi to komaj zadostovalo. Verjamem, da so samoopredeljeni psihopati jasni narcisisti, ki si želijo, da bi jih gledali kot psihopata. Njihova trditev o taki diagnozi je prav tako nedokazana kot številne študije in teorije, ki so jih pripravili psihologi in nevroznanstveniki. Človeški možgani so pokvarljivi, v povojih in celo v odrasli dobi. In niti ena oseba na tem planetu ni samo ena stvar. Psihopat očitno zna čutiti empatijo, sicer z našo človeško družbo še vedno ne bi obstajal. Nasprotno, empatija je povsem sposobna izklopiti čustva. Kje potegnete črto pri uveljavljanju lastnega mnenja drugih. Ljudje hitro namestijo nalepke in vstopijo v druge, kar je smiselno. Ta članek sem prebral v upanju, da bom našel neko obliko verodostojnosti, vse, kar vidim, je bolj nagnjen k sklepom psihologov in nevrologov.

  • Odgovor Marie
  • Marie citiram
  • Prejšnja
  • Stran 1 (trenutno)
  • Naslednji
instagram viewer